sunnuntai 15. toukokuuta 2016

Odotuskuvat

Mulla tuli nyt vähän kiire tän postauksen kanssa, sillä terminaattori on heräilemässä päiväuniltaan.

Päätin siis heittää tänne vaan äkkiseltään mun mielestä parhaimmat kuvat. Näitä ei oo vielä muokattu ollenkaan. Toisaalta en tiedä kaipaavatko ne edes sitä. Kuvat on siis otettu ihan vaan kaverin kanssa tuossa meidän pihassa parilla eri taustalla. 

Sanokaa te mitä näille kannattais tehdä? 
Mikä on teidän mielestänne paras? 
Kunnon hymyllä vai hieman lempeämmällä ilmeellä? 
Oonko ainoo jonka mielestä maha näyttää paaaljon suuremmalta vaatteen alla? 
Mitä te ootte tehnyt raskauskuvillanne? 
Onko ne päätyneet albumiin, jääneet tietokoneen uumeniin vai päätyneet seinälle? 
Jos seinälle niin yksi kuva vai useampia?

Mä en todellakaan osaa päättää mitä teen, kuvista tuli mun mielestä  niin kivoja että haluaisin kyllä ainakin yhden seinälle. Toisaalta se ois vähän hölmöö kun tällasia kuvia ei oo O:n raskausajalta. Pitääkin tutkia löytyiskö niiltä ajoilta edes jokin kuva jonka voisi näiden kanssa laittaa seinälle.








5 kommenttia:

  1. Ensimmäinen on IHANA! Eikä tarvi tehdä mitään :) Mulla on seinällä kuva jossa on Kukkis ja masu, samasta kuvaus sessiosta on kaksi muuta kuvaa kehyksissä.

    Jos sua häiritsee että O:sta ei ole vastaavaa niin mikset ottais vielä uusia kuvia O:n kanssa? :) Toisaalta ei molempien kanssa voikaan aina toimia kaikessa samalla tavalla. Mustakin tuntui eka hassulta että seinillä on vaan kuvia joissa olen esim. minä ja Kukkis, mut kyllä ajan kanssa tulee kuvia myös pienemmästä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) no mä itseasiassa just tänään mietin että pitäiskö ottaa vielä O:n kanssa kun se ihmetteli mahaa. Hän on kai pikkuhiljaa alkanut ymmärtämäänkin että mahassa on joku. Pitääpä yrittää. Vielä kivempi ois kun saisin J:n innostumaan koko perheen kuvasta.. :D

      Poista
  2. Mustakin eka kuva on ihana!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ilmeisesti "hymy on oaras asuste" pitää paikkansa :)

      Poista
    2. Paras. Ai että kun en ikinä opi kirjottaan tällä puhelimella jota oon käyttänyt jo varmaan puoli vuotta... :D

      Poista

Kiitos kun ilmoitit käynnistäsi :)